Opis

Kompleksowa ochrona z DJI Care Refresh

DJI Care Refresh to kompleksowe ubezpieczenie Twojej kamery, dzięki któremu możesz używać sprzętu bez obaw o jego uszkodzenie. Ubezpieczenie można aktywować jednorazowo do 30 dni od aktywacji (pierwszego uruchomienia) urządzenia.

Dla kamer z serii DJI Osmo Action koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 159 PLN.
Koszt drugiej wymiany to 219 PLN.

 

Kod oferowany jest w wersji elektronicznej

 

Pokrycie szkód wyrządzonych przez wodę

Wymienimy Twoją kamerę w razie wypadku, nawet jeśli ulegnie ona uszkodzeniu przez kontakt z wodą.

*Warunkiem skorzystania z ubezpieczenia jest dostarczenie wraku sprzętu do centrum serwisowego producenta.

 

 

Dla kamer z serii DJI Osmo Action koszt pierwszej wymiany w ramach DJI Care Refresh wynosi 159 PLN.

Dwie wymiany, Swoboda operowania

Za niewielką dodatkową opłatą, usługa DJI Care Refresh oferuje dwie wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu jednego roku, obejmując uszkodzenia powstałe m.in. w wyniku uderzenia lub kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub równoważny nowemu produkt.

 

Za niewielką dodatkową opłatą

 

Priorytetowe wsparcie

Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę sprzętu zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.

 

Kompleksowa ochrona

Za dodatkową opłatą, ubezpieczenie DJI Care Refresh oferuje do dwóch wymian sprzętu na nowy lub równoważny nowemu sprzęt, nieodbiegający pod względem stanu technicznego i wizualnego od nowej jednostki.

 

Kompleksowa ochrona

Darmowa dostawa

Jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym zakupiłeś ubezpieczenie DJI Care Refresh, DJI pokryje wszelkie koszty odesłania produktu z powrotem do Ciebie.

 

DJI pokryje wszelkie koszty odesłania produktu z powrotem do Ciebie.

 

 

Gdy zdarzy się wypadek

1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła kamerę do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.

2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.

3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i otrzymuje inny egzemplarz.

4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.

 

Zastrzeżenia

DJI Care Refresh nie obejmuje:

1) Zaginionej bądź częściowo zaginionej kamery.

2) Skradzionego lub porzuconego produktu.

3) Dodatkowych akcesoriów.

4) Celowej utraty produktu.

5) Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.

6) Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.

7) Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.

8) Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.

9) Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.

10) Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.

Dodatkowe informacje

Przeznaczenie

DJI Osmo Action

Okres ubezpieczenia

12 miesięcy

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o “Ubezpieczenie Kamery DJI CARE REFRESH OSMO ACTION KOD”

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

X