Na produkty dajemy od 12 do 24 miesięcy gwarancji sprzedawcy lub producenta oraz 24 miesiące gwarancji z tytułu rękojmi (rękojmia dla firm jest wyłączona). Informacje o okresie gwarancji znajdziesz w cechach produktu.
W przypadku zgłoszenia reklamacji na podstawie gwarancji kładziemy duży nacisk na to, by proces obsługi reklamacji był prowadzony na jak najwyższym poziomie.
W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi. W związku z powyższym w przypadku zakupów między przedsiębiorcami okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty zakupu.
Zniszczenia oraz odkształcenia pasków zegarków, sprzączek są wyłączone z warunków gwarancji.
Reklamacje po znalezieniu w urządzeniach opiłków żelaza i metali będą rozpatrzone negatywnie lub w przypadku minięcia okresu do 3 miesięcy od zakupu w ramach dobrej współpracy rozpatrzone pozytywnie (w przypadku norm IP68 są to normy na zachlapania oraz przeciw pyłom). Po naprawie z ww powodu nie dajemy gwarancji na nomrę IP68.
W przypadku baterii i akumulatorów firmy SJCAM gwarancja na baterie wynosi 6 miesięcy zgodnie z decyzją oficjalnego polskiego dystrybutora SJCAM.
Pęknięcia szybek, czy wyświetlaczy w zegarkach, kamerach, telefonach nie podlegają reklamacji. Są to uszkodzenia typowo mechaniczne.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.