Dokładamy wszelkich starań, by produkty były wysokiej jakości pozbawione wad.
W przypadku zgłoszenia reklamacji kładziemy duży nacisk na to, by proces obsługi reklamacji był prowadzony na jak najwyższym poziomie.
O powstałym problemie poinformuj nas mailowo na adres reklamacje@medialove.pl
Podczas zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o podanie:
– adresu mailowego,
– daty zakupu,
– opisu problemu.
W ciągu 24 godzin nasz pracownik skontaktuje się z Państwem, by rozwiązać jak najszybciej Państwa reklamacje.
Jeśli nie będziemy w stanie pomóc Ci zdalnie będziemy Cię prosić o odesłanie przedmiotu, w celu usunięcia wad.
W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi. W związku z powyższym w przypadku zakupów między przedsiębiorcami okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty zakupu.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.